| הפוך לדף הבית  |  יעדים בעולם  |  גלריית תמונות  |  טיולים בארץ  |  סקי  |  מידע כללי  |  פורומים  |  דילים
מידע כללי<<ראשי
יום ראשון, 16.06.2019
רגע אחרון
בודפשט-(ח. נופש) - $268 ברלין-(טיסה)-$214 רומא-(ח. נופש) - $491 ברצלונה-(טיסה) -$278 פראג-(ח. נופש)-$495 אמסטרדם-(טיסה)- $282 לונדון-(ח. נופש)- $774 בנגקוק-(טיסה)-$774

מטיילים מספרים - ישראל - קטיף פירות יער ברמת הגולן
מאת: צוות FIXTRAVEL
קטיף פירות יער ברמת הגולן

מאת: רן, תל-אביב
אני והחברה שלי, זוג עצלנים, מדי שנה אנחנו יוצאים לנופש למשך שבוע ימים באחד מהמלונות בארץ ומסתגרים במלון.
בטן-גב, אוכל, בריכה ופינוקים - זה הכל. השנה, יצאנו לאחד המלונות בעיר טבריה והחלטנו לשנות מהנוהג הקבוע ולהקדיש
יום אחד לטיול באזור. הפור נפל על רמת הגולן. אז כיאה לזוג מטיילים מתחיל לקחנו מפה וחוברות שהיו במדור הקבלה במלון ויצאנו לדרך.
שמנו פעמינו לעבר אל רום שבצפון רמת הגולן, לקטיף של פירות יער.
התחלנו את ``המסע`` ב - 09:00 בבוקר בטיפוס על הרמה, העליות לא נגמרות, אך הנוף משגע והאוויר צלול ונקי.
הגענו אל בירת הגולן - קצרין נכנסנו פנימה והסתובבנו ביישוב הפסטורלי הזה בין הגינות המטופחות והגגות האדומים. לפני היציאה מהיישוב, עצרנו במרכז המסחרי ונכנסנו למסעדה האיטלקית לארוחת בוקר. המשכנו לכיוון אל רום, כביש 91 ואח``כ .98 בכניסה, כבר קידמו את פנינו שלטים מאירי עיניים שהובילו אותנו למטע (הכניסה בתשלום) מצוידים בסלסלות והתחלנו במלאכת הקטיף, כשבדרך אנו אוכלים ישירות מהעצים את האוכמניות והפטל הנהדרים (העצים לא מודברים).
בסיום, נכנסנו לחנות שנמצאת במטע ומלאה בדברים מיוחדים ומתוקים, כגון: ריבות במבחר טעמים, מיצים טבעיים, תבלינים ועוד.
לאחר שסיימנו את ``מסע הקניות`` יצאנו בדרכנו חזרה לטבריה, במהלכה עשינו עצירת ביניים ונכנסנו לעין גב שעל שפת הכינרת וקינחנו בארוחת צהריים מצויינת במסעדת הדגים של הקיבוץ.

הדפסת כתבה כתוב לעורך שלח לחבר

מסלול הטיול המועדף עליי
מסלולי נחלים בצפון
טיולי ארכיאולוגיה
נוף מדברי
אתרים היסטוריים

הצג תוצאות
Powered by Sitenet ltd בניית אתרים מועדון הלקוחות | כתבו לנו| תנאי שימוש| אודות החברה| פרסום באתר| מאמרים