| הפוך לדף הבית  |  יעדים בעולם  |  גלריית תמונות  |  טיולים בארץ  |  סקי  |  מידע כללי  |  פורומים  |  דילים
מידע כללי<<ראשי
שבת, 24.08.2019
רגע אחרון
בודפשט-(ח. נופש) - $268 ברלין-(טיסה)-$214 רומא-(ח. נופש) - $491 ברצלונה-(טיסה) -$278 פראג-(ח. נופש)-$495 אמסטרדם-(טיסה)- $282 לונדון-(ח. נופש)- $774 בנגקוק-(טיסה)-$774

מטיילים מספרים - המזרח הרחוק - המונדיאל ביפן ודרום קוריאה
מאת: צוות FIXTRAVEL
המונדיאל ביפן ודרום קוריאה

מאת: רפאל קפלונובסקי
טיול שתוכנן מראש כשנה לפני היציאה עם הרבה ציפיות ותכנונים מראש.
טסתי דרך טשקנט עם אוזבקסיטן איירוויס,ושם נאלצתי לחכות שעות במקום סגור שאין בו כלום, וכשהגיעה השעה להמשיך ליפן מצאתי את עצמי ועוד ישראלי לבד בדרך מהאוטובוס למטוס. היינו בהלם וחשבנו שאנחנו הנוסעים היחידים, ולא הפסקנו להתבדח על כך, אך דקות ספורות לפני ההמראה פתאום עלו קבוצה ענקית של יפנים זקנים שמילאו את המטוס.
נחתנו בשדה התעופה של אוסקה, ושם לא נתנו לי להיכנס רק בגלל שלא היה עליי כסף מזומן באותו הרגע, ולקחו אותי לחקירה שבמשך שעה ישבתי לי שם והוצאתי את הנשמה בשביל להסביר להם שאני באתי רק לטיול ואת הכסף תכננתי למשוך מהכספומט.
רק לאחר שהחוקר התקשר לאחד המלונות שהזמנתי מראש והבין שהם כבר משכו ממני את הכסף הכל נגמר, וכמובן איך שיצאתי דבר ראשון משכתי כסף. לקחתי את הרייל פאס לרכבות המהירות ל-3 שבועות שקניתי מראש, ויצאתי ברכבת משדה התעופה המוזר שהיה על הים, נסיעה קצרה על הגשר, הרכבת שלי היתה לקיוטו, וחלק מהנסיעה לאחר שהרכבת הגיעה לערים, הייתה בין בתים ובניינים בגלל האוכלוסיה הצפופה.למזלי, הגעתי ליפן בבוקר, ואחרי שמצאתי את המלון בקיוטו היה לי מספיק זמן להסתובב בקיוטו העיר הכי מתויירת ביפן. ביום השני הגעתי לטוקיו ומשם המשכתי לניאגאטה. כל הרכבת הייתה מלאה באירים נחמדים שלא הפסיקו לשיר ולשתות בדרך למשחק הראשון שהיה ביפן בין אירלנד לקמרון.יום לאחר מכן איחרתי למשחק של ניגריה - אגנטינה, בגלל שהרכבת המקומית נתקעה יותר משעה, ולאצטדיון נכנסתי באיחור של יותר מחצי שעה. מיד לאחר המשחק, המשכתי עם הרכבות נסיעה ארוכה צפונה לסאפורו ונתקעתי באמצע הדרך בתחנה הסופית של הרכבת, ובגלל השעה המאוחרת לא היו יותר רכבות ונאלצתי לחכות עד הבוקר מחוץ לתחנה. לסאפורו הגעתי בצהריים ותכננתי לטייל שם קצת, כי שעת המשחק היתה בשמונה וחצי בערב אבל למזלי הרע ירד גשם וכל מה שהספקתי לעשות זה לקנות שם את כרטיסי הטיסה מיפן לדרום קוריאה. המשחק של אותו יום בין איטליה לאקוודור, היה באיצטדיון סגור וזה מאוד נדיר במשחקי כדורגל, הסאונד היה מדהים. מקום הישיבה שלי היה מצוין, בין שני השערים שורה ראשונה, ולידי ישבו המון יפניות עם חולצה של דל פיירו האיטלקי .אני הייתי עם חולצה של זולה (שכבר שנים לא בנבחרת) ועוד כמה אוהדים צבועים כאלו שגורמים לכל הקהל לעודד, וכך למזלי בזמן המשחק צילמו אותנו כמה פעמים, ולאחר מכן שחזרתי לארץ כולם סיפרו לי שהם ראו אותי בטלוויזיה. אחרי המשחק הלכתי להוסטל ושם כמובן כולם היו רק אוהדי כדורגל, וכל הלילה דיברתי עם אותם אנשים שהיו איתי בחדר על המונדיאל. היום הבא, היה מוקדש כולו לנסיעה חזרה לאזור מרכז יפן ככה שיום שלם הלך לי. לקחתי מונית למלון שלי עם עוד כמה יפנים צעירים שחזרו מהמשחק של הנבחרת שלהם, במונית יצא לנו לדבר ומאוד עניין אותם המדינה שממנה באתי - ישראל, וכשבאתי לשלם לנהג הם ביקשו ממני לא לשלם בגלל שהם אוהבים מאוד את הישראלים ולחצו לי את היד לשלום.
יום אחרי זה, סוף-סוף יצא לי להסתובב בטוקיו אבל לא היה שום דבר מעניין בתוך העיר המרכזית של טוקיו (גינזה), אולי חוץ מהמוזיאון של סוני.נכנסתי למסעדה לנסות לאכול אוכל יפני, אבל גיליתי שזה בכלל מסעדה סינית, האוכל היה לא רע ורק אז פתאום שמתי לב שמאותו רגע שהגעתי ליפן עדיין לא אכלתי כלום!!!
יום אחרי זה ראיתי את המשחק של ערב הסעודית נגד קמרון בסאיטמה, אחרי שהספקתי לטייל במקדש אסאקוסה שבטוקיו. תחנת הרכבת של טוקיו היא ענקית וכל פעם לקח לי זמן רב למצוא את הלוקר שבו היה תיק הנסיעות שלי, הלוקרים שם היו בכל פינה. יום אחרי, יצאתי בטעות לקובה מטוקיו ברכבת המהירה שעצרה בכל תחנה, וכך במקום נסיעה של כמעט 3 שעות הגעתי רק לאחר 4 שעות, ואיחרתי קצת למשחק של ניגריה נגד שבדיה בכ - 10 דקות, ובכלל כלום לא הלך לי באותו יום כי באמצע המשחק ירד לי דם מהאף. יום אחרי, הייתי במשחק של איטליה נגד קרואטיה וראיתי שבדיוק אותם אנשים שישבו לידי במשחק הקודם של איטליה ישבו לידי שוב. יום אחרי זה, טיילתי לי בקאמאקורה, שם נמצא הפסל של הבודהה הענק, רק שזה נמצא די רחוק משאר האתרים האחרים, וכמו כולם במקום לקחת אוטובוס לבודהה, הלכתי כ - 2 קילומטרים וחצי ביער ההררי הנפלא. יום אחרי זה היה לי כרטיס למשחק של בלגיה נגד טוניסיה בדרום יפן, וחשבתי לוותר על זה ולטייל יותר ביפן, אך בגלל שהייתי מצונן באותם ימים וכבר לא היה לי כח לטייל, החלטתי לנוח ברכבת בנסיעה של 6 שעות בדרך למשחק. אחרי המשחק לקחתי רכבת לילה לאוסקה ובמקרה פגשתי עוד ישראלי ודיברנו שעות (סוף-סוף קצת עברית).
הגעתי לאוסקה מוקדם בבוקר, והלכתי לבקר בטירה המפורסמת של אוסקה. משם המשכתי לעיר נארה, אבל לא היה מה לראות בגלל שהחל לרדת גשם.

הדפסת כתבה כתוב לעורך שלח לחבר

מסלול הטיול המועדף עליי
מסלולי נחלים בצפון
טיולי ארכיאולוגיה
נוף מדברי
אתרים היסטוריים

הצג תוצאות
Powered by Sitenet ltd בניית אתרים מועדון הלקוחות | כתבו לנו| תנאי שימוש| אודות החברה| פרסום באתר| מאמרים